88-160 Janikowo
ul. Przemysłowa 33
NIP: 556-270-86-00
tel./fax: 48 52 35 13 622
e-mail: sekretariat@hw.com.pl
Mając na celu stałe umacnianie pozycji rynkowej HOFFMANN TRANSPORT w zakresie przewozów materiałów sypkich, postawiliśmy na system zarządzania jakością zgodny z wymaganiami normy ISO 9001:2008, który zintegrowany został z systemem zarządzania bezpieczeństwem żywności HACCP i standardem paszowym GMP+ B.4.1Ustaloną Politykę Jakości pragniemy realizować poprzez:
stałe, systematyczne doskonalenie oferowanych usług transportowych,
ciągłe doskonalenie realizowanych procesów mające na celu podnoszenie bezpieczeństwa zdrowotnego powierzonych artykułów spożywczych w procesie mycia i realizacji przewozów,
dbałość o fachowość i kompetencje pracowników poprzez stały planowy system szkoleń,
terminowe i bezpieczne wykonywanie przewozów,
HOFFMANN TRANSPORT – Transport Materiałów Sypkich to:
jakość,
bezpieczeństwo,
solidność, dokładność i terminowość w wykonywanych przewozów.
Realizując przyjętą Politykę Jakości zobowiązujemy się stale doskonalić system zarządzania jakością i bezpieczeństwem żywności.
W celu zapewnienia bezpieczeństwa żywnościowego pasz będących istotnym elementem łańcucha żywnościowego wdrożyliśmy i stosujemy system oparty na standardach GMP+. System dotyczy całego przedsiębiorstwa i zapewnia wysoki poziom usług transportowych, przyczyniając się do zaspakajania potrzeb klientów oraz spełnienia obowiązujących wymagań prawnych.Wdrożony system opiera się na następujących wymaganiach:
GMP+ Standard B 4.1 Animal Feed Road Transport,
Codex Alimentarius,
polskiego i unijnego ustawodawstwa w zakresie higieny artykułów żywnościowych oraz środków żywienia zwierząt.
Działalność związaną z transportem artykułów żywnościowych objęliśmy systemem zarządzania bezpieczeństwem żywności HACCP zgodnym z wymaganiami Codex Alimentarius. Przestrzeganie opracowanych i wdrożonych wymagań powyższego systemu przez naszych pracowników jest gwarantem bezpieczeństwa żywnościowego transportowanych produktów.
U podstaw systemu HACCP leżą przyjęte przez naszą firmę zasady Dobrych Praktyk Produkcyjnych (GMP) i Higienicznych (GHP), związane z następującymi aspektami:
budynki, pomieszczenia i otoczenie firmy,
sposób transportu żywności,
nadzorowanie taboru oraz pozostałych maszyn i urządzeń,
procesy mycia i dezynfekcji,
szkolenia i higiena personelu,
gospodarka wodno – ściekowa,
postępowanie z odpadami.
Powyższe systemy zastały udokumentowane, a z prowadzonych działań prowadzone są regularne zapisy. Struktura dokumentacji oraz sposób prowadzenia zapisów zapewniają pełną identyfikowalność świadczonych przez nas usług. Opracowane i wdrożone założenia obejmują krajowe i europejskie wymagania prawne dotyczące transportu żywności.
W trosce o transparentność naszych działań związanych z transportem środków chemicznych poddaliśmy się dobrowolnej i niezależnej ocenie bezpieczeństwa i jakości SQAS. Autorem i koordynatorem tego programu jest Europejska Izba Przemysłu Chemicznego (CEFIC), natomiast jego celem jest promocja standardów i procedur postępowania, które oprócz efektywności ekonomicznej kładą nacisk na aspekt społeczny i środowiskowy.System SQAS obejmuje m.in. następujące obszary naszej działalności:
zarządzanie firmą,
bezpieczeństwo,
ochrona zdrowia,
środowisko naturalne,
infrastruktura,
aspekty operacyjne,
jakość realizowanych usług.
Wdrożenie systemu SQAS jest informacją dla naszych klientów, że spełniamy międzynarodowe standardy bezpieczeństwa pracowników, otoczenia oraz środowiska naturalnego, przez co współpraca z nami obarczona jest minimalnym ryzykiem w zakresie bezpieczeństwa transportu materiałów chemicznych.
Posiadamy również system zarządzania jakością
ISO 9001:2008, GMP, HACCP oraz SQAS. Pojazdy w naszej firmie objęte są monitoringiem GPS, który umożliwia między innymi dokładniejsze planowanie oraz weryfikację wizyt u klienta. Każde auto wyposażone jest w skaner oraz nowoczesny komunikator dzięki któremu istnieje możliwość przesyłania dokumentów rozładunkowych już 5 minut po rozładunku towaru u klienta.
Jesteśmy, również uczestnikami OCS (Operation Clean Sweep) - programu zarządzania produktem prowadzonym przez Oddział Tworzyw Sztucznych i Stowarzyszenie Przemysłu Tworzyw Sztucznych Amerykańskiej Rady Chemii (PLASTICS)
Celem kampanii jest: pomóc każdej operacji zajmującej się obróbką żywicy z tworzyw sztucznych we wdrożeniu dobrych praktyk w zakresie utrzymania czystości i powstrzymywania granulek, płatków i proszku, aby osiągnąć zerową utratę granulek, płatków i proszku. OCS jest prowadzone w tysiącach zakładów na całym świecie, a wszystkie przyczyniają się do ochrony środowiska.
Utrata pelletu, płatków i proszku ma wiele negatywnych skutków dla poszczególnych firm, całej branży tworzyw sztucznych i środowiska.
Lista uczestników dostępna jest na stronie: http://www.opcleansweep.eu/partners/